1.10.2008
Kaksi luovaa ihmistä etsii hääkuvaajaa tai pikemminkin muotikuvaajaa joka olisi kiinnostunut ottamaan hääkuvan,
Perinteiset kuvat, ideat ja kuvaajat eivät kiinnosta. paljonkohan lysti maksaisi?
1.10.2008
Kaksi luovaa ihmistä etsii hääkuvaajaa tai pikemminkin muotikuvaajaa joka olisi kiinnostunut ottamaan hääkuvan,
Perinteiset kuvat, ideat ja kuvaajat eivät kiinnosta. paljonkohan lysti maksaisi?
2.10.2008
Laittaisitko yhteystiedot tähän?
2.10.2008
spike@wippies.fi. Asia ei tosin ole kiireinen, mutta koitamme miettiä budjettia.
29.10.2008
Jos kaipaatte jotain erilaista kuin perinteinen koko kuva rakastavasta parista kameraa pällistellen olen etsimänne kuvaaja! Olen kuvannut häitä, mutta usein halutaan juurikin tätä perinteistä, jonka vuoksi en toistaiseksi ole lisännyt kuvia portfoliooni. Ominta minua ovat muotikuvani ja personal, eli omat sarjat joita voipi käydä katselemassa www.kanervamantila.com sivuilla ja otella sitten yhteyttä kanervamantila@gmail.com tai sitten ihan rohkeasti soitella 050 46 23 876 en mie pure :)
Hinnasta voin sanoa sen verran että se riippuu hirveästi siitä mitä haluatte, mutta olen erittäin kilpailukykyinen hinnoittelija ;)
29.10.2008
lisäisin tuohon hinta asiaan vielä että jos kyse on pelkästä hää"potretista" niin pääsette hyvinkin halvalla. Mikäli haluatte minun dokumentoivan lisäksi hää tilaisuutta niin se tietysti on hiukka lisää. Koko hoidosta (häiden kuvaus eli vihkiminen ja juhla sekä hääkuva/potretti) olen ykleensä laskuttanut 400-500€ mutta pelkkä potretti olisi tietenkin edullisempi vähemmän kuluvan ajan vuoksi. Luulen että sitten puhuttaisiin noin 200€. Ideoitaisiin tietty yhdessä teidän näköinen kuva etukäteen ja se sisältys hintaan tottakai :) mutta ottakeehan yhteyttä :)
-Kanerva
29.10.2008
noihin hintoihin tulee toki lisäksi alv 22%, mutta kaikesta voidaan neuvotella :)
29.10.2008
Kuvaaja on jo löytynyt. kiitos