Hmm 26.5.2008
Joo o eli kysymys koskee,josko jollakin ois tietoa mikä yritys (mainostoimisto ,valokuvausstudio) ottaisi oppisopimuksella assistentteja töihin?
Ja josko kellään on hajua mistään 'pikkukeikeikoista' esim vanilja.net:in baarikuvaajan tapaisista duuneista,joissa pääsis kuvaamaan ja saiskin ehkä jotain palkkoita? :)
oon ollut 6kk työharjottelijana valokuvaajan assarina,mutta se ei näytä auttavan kun yritän ettiä uutta työharjoittelu/oppisopimuspaikkaa..:( onko kellään mitään tietoa? :)
---------- 27.5.2008
Vaihda alaa, jos tuolta näyttää. Ihan oikeasti, tunkua on vähän liikaa. On vaikea pärjätä ja palkattomana työskentelijänä syöt myös ammattilaisilta leipää.
m 29.5.2008
no ,jos luovutat noin helposti niin onnea sulle vaan.en vaan haluis mennä istuu mihinkään pöydän taakse paperipinojen keskelle,vaan koska \'on vaikeaa löytää töitä\' .sulta löytyykin paljon toivoa!
----------------- 29.5.2008
Sori. Ymmärrän, että susta tuntuu tolta. Mustakin tuntui silloin monta vuotta sitten. Tosin olen eri alalta, mutta tilanne on lähes sama. Nykyään ajattelen, että olisipa joku silloin joskus tehnyt mulle asiat selviksi ja olisinpa valinnut toisen alan. Ilman rahaa ei vain pärjää. Ei ilman töitä. Työ lähtee aina tarpeesta.
Joo 29.5.2008
mutta kyllä lahjakkaalle ihmiselle duunia löytyy. Sen, kuka määrittelee lahjakkuuden, on eri asia, mutta portfoliota vaan kasamaan, oma- alotteisuutta ja sinnikkyyttä kehiin. Ahkeruus palkitaan lähes poikkeuksetta... ennemmin tai myöhemmin. Ei sitä duunia/ kontakteja täältä palstalta kylläkään saa.
muuta usaan 28.8.2008
tai jonnekin