Keskustelut

Sessi 30.9.2008

Mitä olitte mieltä Palillon uudesta mallistosta? Mielestäni tilaisuus, lava, visut ja musiikki Kaapelilla olivat hyvinkin toimivat ja onnistuneet, mutta olin aika pettynyt itse mallistoon. Ehkä odotukset olivat liian korkealla, kun on kuitenkin niin hypetetty suunnittelija. Ei ole helppoa suunnittelijan työ...

Snow 30.9.2008

Minä en ainakaan ollut pettynyt mallistoon, mielestäni se oli mennyt hienosti eteenpäin! Varsinkin naistenmallisto, jossa mitoitukset olivat pienentyneet ja mallit muutakin kuin ylisuuria college-paitoja. Ja tyyli oli silti selkeästi Danielia.

Palillon vaatteet eivät ole jokapojan ja -tytön käyttövaatteita, mutta se ei ole tarkoituskaan. Jos haluaa pärjätä (maailmallakin) on tehtävä jotain omaa, jotain mikä lähtee sisältä. Mielestäni Daniel tekee juuri sitä, enkä malta odottaa, mihin mallisto kehittyy vuosien kuluessa niin mallien kuin materiaalienkin osalta.

Näytös oli myös tosi hieno - keep it simple toimii. Mikä muuten oli se loistava haitaribiisi näytöksessä?

lorv 30.9.2008

Onko jollakin kuvia? Tai onko niitä tulossa fashionfinlandin toimesta?

S. Kuula 27.10.2008

Mun mielestä Daniel tarjos täydellisen malliston, joka oli selkeesti nostanut rimaa ja se tuntui aivan Danielilta. Loistava !

Osallistu keskusteluun

Kirjoita alla olevat kirjaimet kenttään