Gladys 26.5.2007
Onko moni käynyt Stockan nuorten suunnittelijoiden tapahtumassa? Mitä mieltä olitte myynnissä olevista tuotteista?
Itse kävin tsekkaamassa tapahtuman nyt ensimmäistä kertaa ja vähän kyllä petyin tarjontaan. Joissakin tuotteissa oli korkeat hinnat mutta selkeästi halvat materiaalit eikä mitään erityisen kekseliästä malleissa (en kyllä sovitellut, päältä vain katselin). Onkohan tähän jokin tietty syy, esimerkiksi että Stocka ei halua mukaan mitään liian poikkeavaa suhteessa normaalitarjontaan?
Kertokaa ja kommentoikaa, mieluusti tekin joilla oli omia vaatteita mukana.
Joy 7.6.2007
Kävin ja kiinnitin huomiota samaan asiaan kuin Gladys... Olin kuitenkin erittäin positiivisesti yllättynyt löytäessäni tapahtumasta anaïs&emmanuelle -merkin, luulin jo että merkki oli haudattu aikoja sitten, kun siitä ei ollut kuulunut mitään jo kuopatun Pàp Magazinen yksien bileiden jälkeen. Ihania ja korkealaatuisia pikkumustia!
Toinen iloinen yllätys oli Tiina Aarraksen Jousipaidalle suunnittelemat valkoiset naisten paitapuserot, joita nähtiin joulukuun Finnish Catwalkissa. Silloin sanottiin että kyseessä olivat vain näytökseen tehdyt uniikkimallit, eikä paitojen pitänyt tietääkseni tulla tuotantoon lainkaan. Mistä Jousipaidan naistenpaitoja muuten saa normaalisti? Niitä ei oikeastaan näy koskaan missään, vaikka ovat olleet olemassa jo joitain vuosia. Potentiaalia olisi, kivat värit, matskut ja mallit - missä markkinointi?
Naoto Niidomen mallisto muistutti mun mielestä erehdyttävän paljon Nessi Hovin Genuine -mallistoa (joka ei ollut tapahtumassa), mutta voi olla että se oli vain oma assosiaationi.
Juku 11.6.2007
Olisin halunnut nähdä jotain erikoisempaa, kokeellisempaa! Liekö Stockan puolelta tullut toiveita tästä, mutta minullapa jäi tämåän takia jutut ostamatta. Olisin halunnut persoonallisia vaatteita.
jo oli 26.6.2007
\\\\\\\".....Onkohan tähän jokin tietty syy, esimerkiksi että Stocka ei halua mukaan mitään liian poikkeavaa suhteessa normaalitarjontaan?\\\\\\\"
Vastaus: Kyllä, oli syy.