17.5.2007
Mitä mieltä olitte tiistaisesta taikin näytöksestä?
17.5.2007
Mitä mieltä olitte tiistaisesta taikin näytöksestä?
18.5.2007
Onhan se aina vuoden hienoimpia näytöksiä Suomessa. Nytkiin oli joitain heikompia töitä, mutta pidin monista kovasti, jopa ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoilla oli hyviä ideoita ja hyvin toteutettuja vaatteita. Musiikki oli ehkä vähän epätasaista ja välillä häiritsevää eli vei huomiota vaatteilta.
19.5.2007
to Miimi. Mitkä oli mielesäsiheikoja?
19.5.2007
Minusta näytös tarjosi aitoa suomalaista muotia joka oli mielestäni muutamia poikkeuksia lukuunottamatta hyvän näköistä. Tässä foorumilla on keskusteltu että onko suomalainen huippumuoti vaan "huopakangas-viritelmiä". Minusta tämä näytös todisti asian aivan vääräksi. Ainakin sieltä on tulossa lupaavia uusia suunnittelijoita markkinoille.
Tässä vielä kuvasatoa itse tapahtumasta: http://www.pbase.com/raidor/moa07
20.5.2007
Onhan tuo 3.asu Jatulin?? Meinaa vaan että ei ole kun väri vaihtunut...
21.5.2007
Hyvä Jarno:)...hienoja!
21.5.2007
Iloan (=Anu Salosen) vaatteet ovat niiiiiin ihania... :)
22.5.2007
Jasnko:
En viitsisi ruveta niitä heikkoja tässä ruotimaan vaikka muistaisinkin suunnittelijoiden nimet. Enkä muista. Onkohan näytöksestä tulossa kuvia tänne foorumille? Haluaisin kehua niitä joista tykkäsin, mutta kun en muista niidenkään tekijöitä.
22.5.2007
On tulossa, malttakaa vielä hetki!
- Ylläpito
23.5.2007
Itse olin vähän pettynyt näytökseen, mukana ei oikeastaan ollut mitään sellaista mikä olisi yllättänyt aivan kamalasti tai jäänyt erityisesti mieleen.. Viimevuoden näytös oli mielestäni paljon laadukkaampi.. Mutta se on varmaa, että kyllä tästäkin porukasta Suomeen ammattilaisia saadaan!!