Keskustelut

amiga 17.5.2007

Mitä mieltä olitte tiistaisesta taikin näytöksestä?

miimi 18.5.2007

Onhan se aina vuoden hienoimpia näytöksiä Suomessa. Nytkiin oli joitain heikompia töitä, mutta pidin monista kovasti, jopa ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoilla oli hyviä ideoita ja hyvin toteutettuja vaatteita. Musiikki oli ehkä vähän epätasaista ja välillä häiritsevää eli vei huomiota vaatteilta.

jasnko 19.5.2007

to Miimi. Mitkä oli mielesäsiheikoja?

MacL 19.5.2007

Minusta näytös tarjosi aitoa suomalaista muotia joka oli mielestäni muutamia poikkeuksia lukuunottamatta hyvän näköistä. Tässä foorumilla on keskusteltu että onko suomalainen huippumuoti vaan "huopakangas-viritelmiä". Minusta tämä näytös todisti asian aivan vääräksi. Ainakin sieltä on tulossa lupaavia uusia suunnittelijoita markkinoille.

Tässä vielä kuvasatoa itse tapahtumasta: http://www.pbase.com/raidor/moa07

hello 20.5.2007

Onhan tuo 3.asu Jatulin?? Meinaa vaan että ei ole kun väri vaihtunut...

Stockholmist 21.5.2007

Hyvä Jarno:)...hienoja!

pepper 21.5.2007

Iloan (=Anu Salosen) vaatteet ovat niiiiiin ihania... :)

miimi 22.5.2007

Jasnko:

En viitsisi ruveta niitä heikkoja tässä ruotimaan vaikka muistaisinkin suunnittelijoiden nimet. Enkä muista. Onkohan näytöksestä tulossa kuvia tänne foorumille? Haluaisin kehua niitä joista tykkäsin, mutta kun en muista niidenkään tekijöitä.

FF 22.5.2007

On tulossa, malttakaa vielä hetki!

- Ylläpito

me 23.5.2007

Itse olin vähän pettynyt näytökseen, mukana ei oikeastaan ollut mitään sellaista mikä olisi yllättänyt aivan kamalasti tai jäänyt erityisesti mieleen.. Viimevuoden näytös oli mielestäni paljon laadukkaampi.. Mutta se on varmaa, että kyllä tästäkin porukasta Suomeen ammattilaisia saadaan!!

Edellinen | 1 2 3 4 | Seuraava

Osallistu keskusteluun

Kirjoita alla olevat kirjaimet kenttään