Keskustelut

Johanna W 5.8.2008

Netistä löysin aivan ihanan kenkäkaupan jossa mahtava valikoima huisin makeita korkkareita.
http://www.joyboots.fi

hyi 5.8.2008

taas jotain hirveitä huoran popoja ja halpaa paskaa

Ei kannata 4.11.2008

JOO...
Mä tilasin 02.10 ihanat kengät joybootsilta, jotka maksoin jo tilatessa.
Ihastuin sivuun heti ja ajattelin että nyt tuli tehtyä löytö! Mä olen sen verran kenkäfriikki että lupasin itselleni luvan tilata kengät parin kuukauden välein.
Kun oli joybootsin netissä lupaama toimitusaika umpeutumassa kyselin tilauksesta sähköpostilla - enkä saanut vastausta. Seuraavana päivänä aloin soittelemaan, kuuntelin parisenkymmentä kertaa päivässä nauhoitusta "- Olemme kaikki nyt varattuja, yrittäkää hetken päästä uudestaan." Soittelin ja soittelin enkä saanut ketään kiinni, en puhelimella enkä viestein.
Viime viikon lopulla googlasin ko. firman ja törmäsin ikäväkseni hyvin moniin negatiivisiin kirjoituksiin firmasta, toiset ei ole saaneet kenkiä eikä edes rahoja takaisin.
Pettymys iski läpi koko kropan, suorastaan v*tutti!
Lähetin viime viikon puolivälissä viimeisen sähköpostiviestin jossa toivoin yhteydenottoa perjantaihin mennessä tai vien asian viranomaisille. Yhteydenottoa ei kuulunut, mutta positiivista(?) oli se että kaikessa hiljaisuudessa rahat oli palautettu tilille...
Onko tämä asiallisen yrityksen toimintaa?
Tällaisella tyylillä luulisi asiakkaiden loppuvan kesken :O(
Minusta olisi saanut pitkäaikaisen kantiksen, mutta kun ei niin ei...

Suosittelen... 5.11.2008

...Yoox.com-nettikauppaa. Niin kenkä- kuin vaatefriikeillekin. Mm. palautus on ilmaista ja helppoa kuin heinänteko! Ja kamat niin ihania, että semmoisia ei Suomesta saa - edelleenkään.

Osallistu keskusteluun

Kirjoita alla olevat kirjaimet kenttään