Keskustelut

ZEN 6.2.2008

Itse en ainakaan löydä mitään ostettavaa.
En tiedä, että onko ongelma sisäänostajissa vai missä mutta valikoimat ovat todella kehnot joka osastolla.

Oulu 11.2.2008

Näin pohjoisessa asuvana miehenä täytyy heti todeta että Stockmann ei ymmärrä Oulun ostovoimaa. Oulun tavaratalossa ei ainakaan miesten osastolla voi juuri valikoimaa kehua, naisten osastosta allekirjoittaneella ei ole kokemuksia. Oulussa on vallallaan se ilmiö, että kun ei ole tarjotaa niin ei löydy tarpeeksi kysyntää ja koska kysyntää ei ilmene tarpeeksi niin ei valikoimakaan parane. Itsekkin tunnustan ostavani lähes kaikki vaatteet muualta kuin Oulusta ja asioin Helsingin Stockmannilla miestenosastolla kohtuullisen usein. Sieltä kun löydän kätevästi etsimäni.

Shangri la 11.2.2008

Tuo sama ongelma on myöskin täällä Turussa.
Itse olen kohdannut saman ongelman myös Helsingin Stockalla. Samaa tavaraa, mutta vain suuremmassa mittakaavassa. Toivottavasti laajennuksen myötä tulisi kehitystä.

Sakkeys 13.2.2008

Viime viikolla juuri työkaverin kanssa juttelin asiasta ja huomasin etten vuoteen ole ostanut Suomesta juurikaan mitään. Tarjonta ei ole minulle sopivaa joten silloin on helpompaa seilata tuonne Tukholmaan. Edullisempaa ja kauniimpi miljöö kuin rähjäisessä Helsingissä.

MK 21.2.2008

Stockan tädit vihreissä hameissa tunkee beigen Oratop perinnemiestentakin muovikassiin ja antaa tiskin yli. Siinä on sitä taattua laatua ja palvelua. Ja jos haet muodikkaampaa niin ainahan on tää hilfiger ja huugo.

Hameet... 22.2.2008

...on nykyään siniset. Et ole tainnut viime aikoina juuri Stockalla asioida, MK? :) Eipä sillä, en itsekään mene sinne muuten kuin äärimmäisen pakon edessä. Kurjaa ettei Suomessa vieläkään osata arvostaa tyylikkyyttä ja estetiikkaa.

Sakkeys 23.2.2008

Amen MK ja Hameet :D

Shangri La 24.2.2008

One Way on oikein panostanut kevät-kesä 08 kauteen.
Miesten trendikkäin katuvaatemerkki Energie poistettiin valikoimista. Ilmeisesti Energie ei suostu toimittamaan tehokkaasti Stockmannille, koska harvat myytävät artikkelit ovat halvimmasta päästä.
Tämän vuoden kuumin merkki G-Star RAW mallistosta ei ole tietoakaan Stockmannilla.
Carharttia ja Gsusia tietenkin löytyy kuten myös Jack&Jonesia ja Stockmannin omia STC merkkejä.
Koko One Way on iso tyhjä arpa.

Shangri La 29.3.2008

Taas se alkaa.
Ensi viikolla ihmismassat ryntäävät hamstraamaan Hullujen Päivien tavaraa.
Hyviä lentoja saa ei muuta.

Ostaisin 9.4.2008

Stocka ei seuraa aikaansa.Kortin omistajana haluaisin ostaa sieltä Nanson erinomaista toimistopaitaa,mutta ei ole....Miksei?

Edellinen | 1 2 | Seuraava

Osallistu keskusteluun

Kirjoita alla olevat kirjaimet kenttään