lauraj 8.8.2007
olen viimeaikoina lukenut paljon siitä kuinka aikuiset netinkäyttäjät latovat suustaan mitä haluavat kun pääsevät nettiin, lähinna suomi24 tapaiset sivustot, Vapauttavaa, saa sanoa mitä haluaa...
kuitenkin
itse olen kuitenkin sitä mieltä että vain positiiviset kommentit tulisi julkaista ja muuta vaan poistaa sen enempiä kommentoimatta, jotta ihmiset oppisivat hyville tavoille. blogejakin on lopetettu ilkeiden kommenttien vuoksi. Missä on esim Anna H?
entä tarvitseeko jokaiselle julkaistavalle jutulle edes olla kommentti osioita? toisaalta onhan meillä sananvapaus ja suomalaisen puhetapa on enemmän tai vähemmän suora.
Positiivisuus kunniaan
Unni 27.11.2007
Samaa mieltä. Joskus olen nähnyt jopa kiusaamiseksi äityvää kirjoittelua, jota ei toivoisi olevan varsinkaan tällaisilla sivustoilla, jotka selvästi haluavat profiloitua vakavasti otettavina saitteina.
jaba 7.3.2008
useimmat on lopetanut jo lukemisen useilla sivustoilla juuri tuon törkeän paskan jauhannan takia mitä ihmiset suoltavat näinä päivinä omasta korvien välisestä kompostistaan. Kaikki viittaa yksinäisyyteen ja muuhun sellaiseen aikaan, jolloin kansa ei tiedä itkeäkkö vai nauraa. Lueskelin sattumalta tätä saittia itsekkin ja kaikki tuo löpinä kuvaajista ja muusta tulee täysin murkku ikäsen suusta, jos sen nyt näin riimitellen saan sanoa:)
Todellakin yksi pahimmista ja törkeimmistä netin paskaläjistä on tuo suomi24 sivusto. Kokeilin jopa itse siellä mainostaa sivujani ja kuinka ollakkaan, yksi henkilö on ottanut kutsumuksen vastaan ja alkanut oikein tarmolla kommentoimaan sivuillani olevia kuvia. Kaveri ei tietty laita omaa meiliä eikä nimeä vaan kaikki kuvat mitä omistan, ovat hänen mielestään täysin turpeesta. Vai mitä mallit ja midet sanoo aiheeseen kun tuntematon henkilö arvostaa teitä sanomalla akkaa kuvassa läskiperseeks. Näin se etenee!
ps muuten tää saitti on finaalissa. Viimeset kirjotukset joltain 2006-2007 ajalta. Jokunen hassu parin päivän sisältä!
FashionFINLAND.com 7.3.2008
jaba - Kiitokset kommenteistasi! Onneksi pahimmat negatiiviset kommentit ovat pysyneet poissa fashionFINLAND.comista viime aikoina.
Ja "tää saitti" ei muuten ole finaalissa, vaikka keskustelupalsta onkin ollut viime päivinä hiljaisempi. :) Saittia lukee kuukausittain säännöllisesti noin 20 000 muodin ammattilaista ja muodista kiinnostunutta kuluttajaa ja kävijämäärä kasvaa tasaisesti.
Terveisin,
FashionFINLAND.comin toimitus
köh 10.3.2008
Aika hullua, että jaba ensin arvostelee nimettömänä tehtyä negatiivista kirjoittelua ja heti perään toimii samoin itse ("saitti finaalissa"). :) Valitse puolesi!
Omasta mielestäni FashionFinland on Suomen muotifoorumeista ehdottomasti vähiten "finaalissa", ja ainoa jossa on jatkuvasti tuoreita alan uutisia ja mielenkiintoisia, hyvin toimitettuja juttuja tarjolla. Eivät ihmiset noin tiheään sellaisilla saiteilla käy, joista eivät löydä mitään järkevää sisältöä, joten jatkakaa samaan malliin!
ai niin 10.3.2008
Kun nyt kehityskeskustelualueella ollaan, niin joku parempi foorumisofta voisi olla hyvä idea. Omaa kirjoittelua tänne jarruttaa jonkun verran mm. se, ettei viestejä pysty editoimaan enää lähetyksen jälkeen (esim. kirjoitusvirheitä korjaamaan), ja esikatselutoiminnon puuttuminen jne.
FashionFINLAND.com 10.3.2008
ai niin - Kiitos asiallisesta palautteesta! Täytyypä ottaa asia puheeksi web masterin kanssa.
- FashionFINLAND.comin toimitus
Ammattilainen 13.3.2008
Enpä yhtään ihmettele noita kavijämääria! Täytyy kiittää FashionFinlandia myös siitä, että oman brändin sivustolle tulee paljonkin hittejä, ihan ympäri maailmaa, juuri tämän saitin kautta;)
KIITOS!
loreal- 14.3.2008
Tämä sivu on mielenkiinoisin sivusto suomen muodista.
painotan vielä " suomen muodista"
Kiitos tekijöille.