Pepper 11.12.2007
"Aller Julkaisut alkaa julkaista keväällä naistenlehti Elleä Suomessa.
Ruotsin Aller osti viime kesänä Ruotsin Hachetten kaikki toiminnot ja julkaisuoikeudet. Ruotsissa Aller julkaisee Elleä, Elle Luxia, Elle Interiöriä, Elle Pulsea, Elle mat & viniä sekä Caféta.
Suomenkielisen Ellen sisältö koostuu osaksi käännetyistä artikkeleista ja osaksi paikallisesta aineistosta.
Lehden kohderyhmän muodostavat 20-49-vuotiaat naiset."
Lähde: www.marmai.fi
Mitä luulette, menestyykö?
kuka piru 11.12.2007
noin tyhmiä lehtiä edes selaa?
muun maan elle fani 12.12.2007
kaikkee ne kyl keksii... en usko että tulee mikään huippu menestys (tai en tiedä) Minä en ainakkan ajo ostaa.
jee!! 12.12.2007
Jeeee, tätä oon odottanu, kaivannu ja itkeny kun Suomessa on vaan kotikutoisia julkaisuja että missä nämä kv-julkaisut oikein viipyy! Tästä tulee kova kilpailija Trendille, Glorialle ja Olivia -lehdelle. Mä ainakin tulen ehdottomasti tilaamaan suomen Elleä, jo nousee muotijuttujen taso kertaheitolla!
Upeaa, todella mahtavaa :)
Hqnna 13.12.2007
Tosi hyvä juttu, jos taso on sama kuin esimerkiksi ruotsalaisella versiolla. Itse olen juuri tuota ruotsinkielistä versiota ostellut useinkin, muotijutut on kansainvälistä tasoa, toki kohde maan pystyy lehteä lukiessaan tunnistamaan.
Toivottavasti ei kuitenkaan käy niin, että Suomen ellestä pureskellaan mahdollisimman myyvää viihdepainotteinen naistenlehti, vaan taso pidettäisin esimerkiksi cosmoa korkeampana.
Joy 17.12.2007
Eiköhän Elle Suomessakin pärjää, vaikka viime aikoina markkinoille on tullutkin kotimaisia, laadukkaita naistenlehtikonsepteja. Toivotaan, että lehden sisältö pysyy laadukkaana suomenkielisenäkin ja että lehdessä on myös oikeasti jotakin luettavaa eikä vain valmiiksi pureskeltuja palstoja ja yhden sivun mittaisia juttuja.
pomme 30.12.2007
Toivottavasti siitä ei tule Cosmopolitan II:sta, joka mielestäni lähinnä aliarvioi lukijoitaan ja naisia. Mielenkiinnolla odottelen.
Joy 2.4.2008
Suomen Ellen nettisivut ovat nyt auenneet www.ellefinland.com. Mitä mieltä olette?