Simone 18.4.2007
Aloitan seuraavana vuonna IB lukion jonka päättyessä pitää olla valmiina jokin projekti. Aion keskittyä muotikuvaukseen ja ideoita on jo, mutta haluaisin tiedustella mistä saisi luultavasti mallin (ehkäpä voitte suos. www -sivua)? Eli TFP olisi kyseessä (palkkio CD kuvineen mallin omaan portfolioon). Aika - joskus syksyllä.
Simone E.
Simone 27.4.2007
Niin, ja sivuni ovat tässä jos kiinnostaa - http://monae.deviantart.com
Mallien vedätystä 22.10.2007
TFP on höpinä on muutaman harrastajakuvaajan keksimä tapa vokotella tyttöjä. Jos mielit saada mallin töitä, teetä kansio ammattilaiseten kanssa. Studiot ja lehtitalot tekevät töitä ammattilasten kanssa, toimi sinäkin niin, jos haluat töitä.
Tälläiset ilmaiskuvat höpinät kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Joy 25.10.2007
Mallien vedätystä - Ehkäpä joo, mutta mikäli Simone oikeasti on 15-vuotias tyttö (niin kuin nettisivujen mukaan on), niin tuskinpa tavoitteena on tyttöjen vokottelu... Koulutyöstähän olisi kyse.
Olen samaa mieltä mallikansion teettämisestä, mutta mikäli Simonen nettisivuilla olevat kuvat ovat todella hänen ottamiaan (ja mikseivät olisi), niin itsestään kuvia haluava saa todennäköisesti tuliaisiksi hyvät kuvat. Kannattaa aina tietenkin tsekata ennen kuvien ottamista, minkälaista jälkeä kuvaaja on tehnyt aiemmin, se kertoo paljon siitä, millaista jälkeä on luvassa.
Hienoja kuvia, Simone, sulla on selkeästi lahjakkuutta valokuvaamiseen! Tsemppiä jatkoon! :)
Kysy toimistoista. 23.11.2007
Kannattaa kysellä toimistojen new faceja, niitä saattaa saada kuviin jopa ilmaiseksi.
Minä vaan 28.11.2007
Moi!
olisin valmis tulemaan malliksesi, jos vielä mallia tarvitset. Olen tehnyt aiemminkin töitä aloittelevien kuvaajien kanssa ja todennut sen palkitsevaksi ja opettavaiseksi myös minulle. Kävin myös katsomassa kuviasi ja pidin niistä todella. Jos siis edelleen etsit malleja, ota yhteyttä jonna_pieni@luukku.com. Laitan sitten sinulle lisä infoa itsestäni.
Malli jo 8.12.2007
Huippukuvaajat ei ota malliksi jos mallilla ei ole kunnon kansiota ja se pitää olla tehty ammattikuvaajalla. TFP-ja muut ilmaislounaat kannattaa heti alkuun unohtaa.
TFP-kuvilla pääset setien tirkisteltäväksi ja halpa hallin paikallislehden kuvastoon.
joopajoo 11.12.2007
Malli jo, minkä toimiston listoilla olet? Eikö toimisto kertonut sinulle, ettei koko kansiota teetetä yhdellä kuvaajalla, vaan toimisto järkkää useita erilaisia testejä malleilleen? Varo, ettei toimistosi vain rahasta sinulla.
METSÄ PUILTA 16.1.2008
Heh...
Nimimerkki "Mallien vedätystä" ja "Malli jo" tuomitsevat kansainvälisen TFP-menettelyn. Rivien välistä kuuluu selvästi kassakoneen kilinää. Jos menet ilmaiseen TFP-kuvaukseen on se tietenkin pois ns. ammattilaisilta.
Kannattaa muistaa, että moni Suomen parhaimmistoon kuuluva muotikuvaaja on valokuvauskouluja käymätön. Miten he sitten ovat oppineet hyviksi kuvaajiksi? Tietysti harjoittelemalla mallien kanssa. Tätä on TFP-kuvaus.
Ammattilaiskuvaajaksi voi ryhtyä kuka vaan, siihen ei tarvita tutkintoja tai lupia. Mallien kannattaa siis kiertää kaukaa nämä, jotka varoittelevat TFP-kuvauksista. He eivät ota yhtään parempia kuvia, sen sijaan kyllä mielellään ottavat rahasi.
Ovatko ammattikalastajan pyytämät ahvenet parempia kuin itse ongitut? Tuskimpa. Ammattilaisuus ei siis ole laadun tae. Itse ahven määrää haluttavuuden. Ja se ahven tässä olet SINÄ - aloitteleva malli!
C h e a p 19.1.2008
Videolla setämies mallin kimpussa halvoin välinein. Kannattaa katsoa kokonaan, lopussa tyttö on ilman rintaliivejä!!
http://www.diyphotography.net/a-turkey-pan-upgrade-and-three-cheap-portrait-setups
Edellinen | 1 2 3 | Seuraava