Keskustelut

Veke-kuvailija 21.9.2008

ois tuo otsikko voinut olla hieman glamourimpi. Ehkä.

Olen lueskellut puolisen tuntia mielenkiinnolla eri keskusteluja ja ihan eka kertaa, onhan täällä Supernirppanokkia ja taviksia ja näistä vain ns. tavikset kiinnostaisi. Jos saan ihan valita.

Lyhyesti näin:

- tässä alempana aiempia otoksia, mutta noita ei tarvitse kirjailmellisesti tuijotella kauaakaan sillä olemme kohta talvessa ja tulemme varmaankin salamoimaan ja jyrisemään sisällä, aidoissa miljöissä. Ja haen kuviin "sitä jotakin" eli mielenkiintoa ja eroavaisuutta enkä valkeaa taustaa vasten kuvattuja vaatekaapin sisältöjä. Sinä olet kuvien tärkein sisältö. Moni-ilmeisyys lasketaan plussaksi, saat nauraa, itkeä, haaveilla tai mitä nyt mieleen tulee ja teemaan kuuluu.

http://www.veke.net

ja etusivun pikkukuvista ylimpänä on henkilökuvia. On siellä muitakin kuvia ja ne ovatkin varsinaisesti mun kokemuspiirissä enemmänkin.

- täällä on varoiteltu hyväksikäytöstä mutta ei ole kerrottu mitä se tarkoittaa. En siis varmaan osaa hyväksikäyttää. Kuvat on sulle ihan ilmaisia. En myy niitä missään. Ja olethan ikäskaalassa 18-50, itse asiassa 30-40v ja sopusuhtaisuus kiinnostaisi juuri nyt ehkä eniten mutta heitä ei taida tällä palstalla eksyillä. Eikä sinulla tarvitse olla aiempaa mallikokemusta eikä edes palavaa kiinnostusta kävellä Milanon catwalkeilla ensi keväänä, ei minullakaan ole noista kumpaakaan. Saatpa vaikka itsellesi muistoksi kuvia ja minä saan laitella joitakin sivustolleni. Mutta saat täydet käyttöoikeudet kuviisi ja hyväksikäyttää niitä jatkossa mielesi mukaan.

Tähän jatkoksi ei kenenkään tarvitse paatostella ottamistani kuvista kielteistä, eikä myönteistäkään. Noilla mennään, kelpaa tai sitten ei kelpaa. Muitakin kuvaajia on ja valintasi on ihan vapaa.

Etusivun alareunassa on yhteystiedot, meileillä loput.

Aurinkoista syksyn jatkoa kaikille ja menestystä omalla urallanne! :)

Osallistu keskusteluun

Kirjoita alla olevat kirjaimet kenttään