Keskustelut

Terhi 21.2.2007

Etsin innostunutta yrittäjäkollegaa vaate/tekstiili/asustesuunnittelijasta Kuopioon jakamaan suunnittelutoimiston, ompelimon sekä myymälän. Sähköposti: terhi@terhiluo.com

Minni 19.3.2007

Hei!
Jos saat laitettua liikkeen pystyyn, otatko sinne myyntiin uusia pieniä tuotemerkkejä ym? Olen itse suunnittelemassa opinnäytetyönä pienimuotoista mallistoa jonka yhteydessä perustaisin oman tuotemerkin. Oma liike on jonain päivänä haaveena, mutta ei vielä tämän hetken asia, joten olisi hyvä jos tuotteet saisi sitten jossain oikeasti liikkeelle. Minkälaisia tuotteita itse teet ja olet valmis ottamaan liikkeeseen? Kuulisin mielelläni suunnitelmastasi lisää :) Voit vastailla tänne tai suoraan sähköpostiinkin, miten vain haluat :) snow_angel85@jippii.fi

Terhi 22.3.2007

Hei vaan! Myymäläni on ollut auki 14.2. saakka. Etsin kyllä tuotteita myyntiin. Niiden olisi sovittava linjaan. Oma mallistoni on tällä hetkellä "juhlaan ja juhlaoloon" naiselle, mutta olen kiinnostunut kaikenlaisista toimivista ja kauniista tuotteista. Tuotekuvia ei ole päivitetty tähän kesään sivuillani, mutta täältä ne löytyvät: www.terhiluo.com

Osallistu keskusteluun

Kirjoita alla olevat kirjaimet kenttään